跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 622


1#
發表於 21-6-28 12:24 |只看該作者
本帖最後由 sheung000 於 21-6-28 12:26 編輯

CodeMine(有幾間分校,大家小心)取巧,其一以「免費」試堂,實要收$445。報名後可「扣問」。


其二是網站列明一堂$250,實際為 $1780/4堂 或 $4990/12堂,即一堂為$445 / $415.8334


其三,後Send圖圈給我是試堂$250,那為何又有$445「 試堂扣問費」


其四,明明網站試寫明是常規編程課程,此機構可以「講大話」說是已額滿,後我再問,為何額滿又會繼續在網站上能查詢到?又「講大話」說是聖誕班,不是做此價格不要緊,可是一而再再而三去取巧,用一個謊言去補一個謊言,實在不能作為一個教育機構!



其實調整左價格米講囉,你清清楚楚認,甘我最多都係唔報姐。
如果係覺得「免費」試堂係蝕本,甘米寫明有收費試堂囉,好多機構試堂都有收費,而唔係屈人試完一定要報囉。
但一個機構用一個個「大話」去塘塞我,姐係作為一個教育機構我真係唔會放心比我小朋友去學,本身遠D都特登去學啦,而家呢個機構夠膽搵個甘既人去甘回Wtsapp,睇黎都無咩心做教育,比小朋友去我驚學壞咋!


真係嬲到我Wtsapp完就即時Cap哂所有對話上黎!Block左佢!
果然,睇一個機構值唔值得學先打一次/Wtsapp一次去就無錯!
各位媽咪小心,唔好報佢!


呢條Link:https://www.edu-kingdom.com/classminer/課程/Minecraft_編程常規課程_%28STEM%29-2623


(Wtsapp中有Cap到佢個價格位出黎,可放大睇)


仲有多條Link寫免費試堂,我Cap左圖但無Save Link,補番張圖

















首頁
1

尾頁

跳至