論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 65


1#
發表於 04-8-20 17:16 |只看該作者

有無agent收錢後乜都唔包

有無人試過用agent請工人, 但乜都要自己跟, 我已經自己追入境處批, 批左visa我立刻通知agent去取visa, 但佢境然叫我去取回並送到公司俾佢地, 連visa fee $135 都後唔包。 :evil: :evil: :evil:


別墅

積分: 730


2#
發表於 04-8-20 19:00 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

Hello kitdonna,

由於現時各僱傭中心的手續費及服務範圍並不劃一,但一般都會包括以下幾點:
1. 文件費
2. 到香港之機票
3. 工人簽證費

而追工人visa方面,由於入境處需要確保僱主的身份才會通知僱主申請工人的情況,故此,一般agent都見意僱主親自致電入境處查詢,因為如果入境處的職員發現agent模仿僱主查詢,這樣就會比較麻煩


大宅

積分: 4653

畀面勳章


3#
發表於 04-8-21 09:42 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

可能我個agent同我比較熟, 佢已經收平我, 最近再申請新工人, 佢包我以下費用:

1. 工人來港前後所有簽証, 來港機票...
2. 工人來港後接機, 申請身分證(以前第二間agent收我$650.00)
3. 工人來港後在尖沙咀東英大廈內既醫務所驗身
4. 工人兩年保險(因為friend, 這項私人送)
5. 永久包換工人吾收手續費(亦係私人送)

我係申請時簽左一份比入境處既信, 內容係追批visa, agent話依家由我簽定, 一有需要佢會馬上同我入信追, 吾駛我煩.



我都係第一次經佢請工人, 之前兩個工人係第二間申請, 但我依家呢個agent服務態度好好多. 佢仲係香港既印尼大agent, 我之前既agent請印傭都係問佢搵人, 早知直接搵佢好過. 果日係佢處mark個印傭, 佢即時打過去印尼agent處比我可以係電話中同工人interview, 感覺實在好多. 吾駛好似以前咁隔山買牛, 只係睇相同video便要決定請吾請佢.


男爵府

積分: 5082


4#
發表於 04-8-21 10:17 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

Jokey

我間 agent 都無叫我自己去追入境處喎..前後請左3個工人,佢地真係同我搞晒所有野, 我一d都唔洗煩. 到時到侯就有工人. 好似晟媽咁...簽定d文件就ok..

Ding


洋房

積分: 65


5#
發表於 04-8-23 10:25 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

HELLO,

我已經唔係第一次請工人, 這個是第四個, 不過經AGENT是第一次, 之前兩間AGENT都同我做晒所有野, 唔洗我煩, 所以係呢間簽工人時, 我無留意呢樣野; 不過, 係我簽約個日, 佢地都係即刻打電話到印尼AGENT找我要個工人傾, 但其他服務就真係麻麻。 ?-( ?-(


大宅

積分: 1135


6#
發表於 04-8-23 11:19 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

Hi晟媽,

How much of the agency fee? Could you give me the agency name and tel and contact person? thanks

bbmummmy


別墅

積分: 730


7#
發表於 04-8-23 11:42 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

hello Ding,

其實現時大部份agent都會幫僱主處理所有申請傭的事宜,一般來講,僱主只需要提供個人及家庭資料更可以

而我所指的追visa就是有些僱主會比較緊急需要工人到港幫手,這樣便需要僱主親自致電入境處,把申請時間加快,當然一般情況下如僱主沒有致電入境處visa亦會批出,但相對地時間可能比較長

jokey


大宅

積分: 1829


8#
發表於 04-8-23 21:00 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

kitdonna
我想問問咁你比agent包左d咩呀,咩都唔包你又比左幾多$$?
咁攪笑既!!
各位姨姨好,我係cherrie,,我仲有個姐姐13歲啦,佢唔想出鏡,所以我......!!


大宅

積分: 1642


9#
發表於 04-8-24 17:28 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

Hi, 晟媽
我都想要你個agent的地址。
Many thanks

my email address is

[email protected]

many thanks


複式洋房

積分: 250


10#
發表於 04-8-24 21:36 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

caba :
你好!請查收 閣下之e-mail ,附上聘用外傭的收費,其中包括18課免費培訓課程資料,希望能給 閣下多些選擇。
Best regard !

AEC 阿信


男爵府

積分: 5082


11#
發表於 04-8-24 21:42 |只看該作者

Re: 有無agent收錢後乜都唔包

Jokey

唔係喎,我上一個工人因為好急要,要imm加快申請,但agent係同我去追,真係仲比平時快左喎.我從未曾煩過去追imm所有野.
Ding

首頁
1

尾頁

跳至