跳至

首頁

尾頁

大宅

積分: 3202

1#
發表於 08-9-17 23:20 |只看該作者
係六月初,我地(男朋友&me)有共識要結婚...
當其時,其實我想同佢分手,覺得大家年紀都唔細,唔通就係咁個個星期日出黎食餐飯,直到永遠??

咁我更係完全無透露過想同佢分手既意願啦,咁之後佢話:結婚囉,咁我都 ok 左...
(奸計得逞)

基本上,我覺得 wedding ceremony 唔係一件好複雜既事,本身有攪 gathering party & x'mas ball 既經驗...

而家最大既一個問題係男朋友既屋企人( or even my bf himself);之前一直都係我地2個出黎,大家都未見過對方任何一人(屋企人,親戚,朋友,同事,舊同學等),就咁就話結婚...

同埋男朋友話屋企人唔需要之前見面先(佢話由其係佢mami唔想出黎見),只需要結婚個時見下就得喎...

關於結婚既野,唔洗問佢屋企人,只係同佢傾就得喇喎...

唉,我而家都唔知點做好,覺得婚又唔係分又唔係...

[ 本文章最後由 Maltesers 於 08-9-17 23:21 編輯 ]

大宅

積分: 3008

2#
發表於 08-9-18 10:28 |只看該作者
咁樓主,你有冇諗你係為左乜而想結婚呢?為左唔想星期日就咁見2見先結?你係同呢個人相知相許?唔好為結婚而結,諗清楚係咪真係可同階到老先?你地又唔係話有左小朋友,不如試下同居生活先啦…睇清楚係咪真係咁適合對方先啦…你到而家仲係到諗緊結婚好抑或分手好?到你覺得你係完完全全想結婚先結啦,唔係真係盞遲早後悔!

複式洋房

積分: 138

3#
發表於 08-9-18 10:57 |只看該作者

婚前分前

我都認同cherry1498既意見, e家呢個年代睇結婚實在太簡單了!

大宅

4#
發表於 08-9-18 20:55 |只看該作者
thanks for answering!!!

唔係話唔想結既,不過硬係覺得如果我地分左手,同而家都無咩分別...
但我又覺得佢對我都不錯的了,例如佢好多野做要 ot 都陪我去睇急症啦~ 我唔舒服佢會問候下我啦(平時只係講:嗯呀哦)~

so 都唔知點呀...  

珍珠宮

積分: 45369

好媽媽勳章

5#
發表於 08-9-18 21:16 |只看該作者
你未見過對方任何一個人, 包括家人, 朋友, 同學, 同事......

我覺得好危險喎, 佢係乜野人, 乜野背景, 你根本唔清楚, 這種關係好唔健康.

我想問你為乜想結婚? 人有我有? 唔想每個星期日就咁行街?

你不如了解佢多D先啦, 起碼認識佢家人, 朋友, 唔係叫你巴結佢地, 但起碼要從那班人口中了解你男人多D.

侯爵府

積分: 20722

好媽媽勳章 醒目開學勳章

6#
發表於 08-9-18 21:25 |只看該作者
好似應該要諗嘅冇去諗

翡翠宮

積分: 81626

7#
發表於 08-9-18 21:38 |只看該作者
咁奇怪既???

請問你地拍左拖幾耐呀???

我同我honey拍左一星期拖,佢已經帶我去佢屋企見佢媽咪,仲攞埋佢細個d相比我睇,拍左無幾耐又帶我見佢d朋友同親戚,依架佢身邊所有的人我都識哂~~~

同埋,可能我個人比較傳統,我覺得結婚前係要約雙方家長出黎見下面,傾下婚事,如果唔係我會覺得對方屋企人無乜誠意,同埋唔重視我地的婚事囉!!!

你地傾左結婚的細節未呀???擇左日子未呀???諗住幾時結呀???

我honey都係早排先約雙方家長出黎傾婚事,依架定左12月7日註冊,3月21日擺酒,but到依架都book唔到酒席呀!!!

子爵府

積分: 13529

8#
發表於 08-9-18 21:46 |只看該作者
唉~~我就覺得唔結好過結喇~~依定咩年代~鐘意既咪一齊囉!!就算點都好~將來既野好難講~到第時離婚又係麻煩事一樁~好似我咁..都唔知自己可以點

大宅

9#
發表於 08-9-18 23:17 |只看該作者
我地呀...

識左3/4年到一齊左一年,分開左2年,之後一齊返直到而家...
識左佢11年喇...

我都有問過佢去見屋企人既事,佢話佢屋企人唔 like 見外人,就算佢姐夫都算外人...

之前都有同佢講過,話結婚既野要同佢地(佢既父母)傾得啵...
佢就話唔洗,有咩直接同佢傾就得喇喎...

無人結婚就諗離婚既,雖然我都有考慮過,係諗到第時我點嘈,佢都包容到我,先諗住話同佢結婚...

侯爵府

積分: 20722

好媽媽勳章 醒目開學勳章

10#
發表於 08-9-19 00:19 |只看該作者
樓主
其實有冇諗過
婚姻對你嚟講係乜嘢一回事呢

王國長老

積分: 171754

2024年龍年勳章 2024勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章

11#
發表於 08-9-19 01:11 |只看該作者
Maltesers,

I don't know how you expect your life after marriage. But, I really feel strange for the relationship between you and you bf, particularly that you have known him for 11 years. You 2 have decided to get married and you will be one of his family members and his parents and relatives are not bother to meet you? Does it make sense? I don't feel it normal for a man who wants to marry a woman but does not want her to meet his family. Possibly he does not want to meet your family too, right? You can expect that you will be isolated in the future after you marry him.

Let me tell you a real story of my friend ~~

My friend K was close to 30 and scared that she would never be able to get married. She met a handsome man and got along with him so good. The guy treated her like a princess and he went out with her all the times. K introduced him to her friends and I met him twice. But, I did not have a good feeling about him because what he did seemed to be so obvious to please all of us and try to appear to be super nice, super caring, anyway just too much (only my personal feeling). Not long afterwards, they married and it's the first time K met the guy's parents and other relatives and friends (he did not even bring her out to see his friends before marriage). A few months after their marriage, the guy complained about his job and he wanted to have his own business. He asked the wife to support him. As a wife, K supported her husband on starting a business, financially and connection-wise (she knows a lot of people as she's a marketing manager in a big company). However, the guy had spent quite a bit of money but nothing happened. Finally, K told him that she could not give him any more money unless there's something solid that he can show. Then, this man started to reveal his real face. He started to curse at my friend, did not go home until very late, not return phone calls....

K wanted to rescue her marriage and sat down to talk to her husband but this man got mad and asked for a divorce. She's heart-broken but it's not the end. The mother-in-law called her all the time and said many bad things about her, claiming that she hurt her son so badly. What a lousy wife she was, how she should support her husband without questioning, bah bah bah... Since my friend has earning power and she has her own property, she did not ask for anything from the divorce. Instead, the mother-in-law asked her for all the gold and jewelry back as she's not her daughter-in-law any more. Of course, she did not give any back to her. K's husband did not return any money to her either.

Well, I'm not saying that your bf is thinking or planning the same thing but I would say that it's so important to know what kind of man he is and how he gets along with the other people before marriage. When you are in love, you will try to show the best parts to each other but in real marriage, you have to accept that everybody has good and bad faces. The most important thing is that you need to see that and be sure that you can love him still after seeing that. I don't feel that you really love your bf that much. To marry someone need the motives to take care of him no matter how he becomes in the future. Are you sure that you can do that?

Sorry that it's a bit lengthy. I just want to share some of my thoughts.
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。

大宅

積分: 1727

12#
發表於 08-9-19 17:54 |只看該作者
非常同意rose-mag的說法。

結婚易,離婚可能更易,但那將會是一個很傷痛的回憶。

認識男朋友的家人和朋友,能令你對男朋友有更深入的了解。他是你賴以終身的人,怎能掉以輕心?

大宅

積分: 1660

13#
發表於 08-9-19 18:39 |只看該作者
你想要個伴定真係愛佢而同佢結婚?
我因為老人家迫婚先結婚,但我一d都唔開心,覺得同居時仲好可以輕鬆d,一旦結左婚就有家庭亦多左好多責任,其實你準備好未?
你結婚前唔將心裡面既問題同佢講出黎,唔通想係婚後嘈交先爆出黎?

禁止訪問

積分: 2182

14#
發表於 08-9-19 21:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

男爵府

積分: 5681

15#
發表於 08-9-19 21:39 |只看該作者
我睇完哂所有post,
有種好求其 + 細路仔玩泥沙一樣既感覺......

樓主~ 妳話本來唸住同佢分手,
而家又話要同佢結婚...
咁就唔叫做有共識啦! mouth:
一係就妳只係想大妳男友焗佢同妳結婚.....

大宅

積分: 1660

16#
發表於 08-9-19 21:59 |只看該作者
原文章由 driedpork 於 08-9-19 21:20 發表
下? 又話唸住分手, 轉頭又話唸住結婚?
咁究竟你知唔知自己想點?

令女你認錯人

大宅

積分: 2022

17#
發表於 08-9-19 22:47 |只看該作者
原文章由 Maltesers 於 08-9-17 23:20 發表
係六月初,我地(男朋友&me)有共識要結婚...

(奸計得逞):winne ...

明白樓主感覺, 有種進退倆難既feeling......可唔可以o甘, 同男友說出感覺, 大家協議一下互不contact倆個月, 看看o係呢段日子, 大家會有咩體會, 話唔定, 有一日, 你男友好肉緊走去搵你, 話佢無左你會死, 想你盡快嫁比佢......又話唔定, 你可從中體會到對佢哪份平淡而細水長流既愛, 係你一直追求, 只不過係你淡忘了....

祝福你.

別墅

積分: 560

18#
發表於 08-9-20 00:31 |只看該作者
我17age就識咗我c6之後拍咗3至4個月度之後同居(同埋62,99一齊住)04年先結婚因為有咗bb,我都係同居咗咁耐了解咗先,我62,99就話你地都住埋一齊咁耐係時候結啦!到而家10年7個月啦~!而家我都27age啦我都過得好開心,因我c6好愛我,我又好愛我c6,好顧家好鍚囡囡及我屋企人.
你真係要諗清楚係咪想結婚一生一世嫁!冇得後悔.結婚註冊就十五分鐘攪掂,離婚就起碼2年以上(我個FD個C6就唔肯簽都幾煩嫁!)請妳要三思呀!

[ 本文章最後由 TZEYIN(YOKO) 於 08-9-20 00:51 編輯 ]

複式洋房

積分: 319

19#
發表於 08-9-20 04:45 |只看該作者
係六月初,我地(男朋友&me)有共識要結婚...

我諗你咁樣就嫁比佢,好快就會後悔...

侯爵府

積分: 22002

20#
發表於 08-9-20 10:29 |只看該作者
好似玩大左D囉,
問題係你想唔想結,唔想就直接講

係六月初,我地(男朋友&me)有共識要結婚...

首頁

尾頁

跳至